Dějiny reklamy přehled
kolektiv autorů , Stéphane Pincas , Marc Loiseau

Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Dějiny reklamy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Dějiny reklamy v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Mé knihovně | 11x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 2x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Čtivé, informativní, a kvalitní ilustrace.