Direct marketing přehled
Edward Nash
Nehodnoceno
Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří s direct marketingem začínají a stojí před úkolem vymyslet, naplánovat a ve firmě realizovat direct marketingový program. I pro ty zkušenější, jimž poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2003 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Direct marketing: strategy, planning and execution, 2003
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Direct marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Direct marketing v seznamech
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |