Efektívny marketing přehled
Moi Ali
Zákazníci. Trh. Tvorba značky. Produkt. Cena. Distribúcia. Inovácia. Imidž. Stratégia. Profilovanie. Propagácia. Praktické rady a návody priblížia čitateľovi, ako rozvinúť efektívne marketingové schopnosti, zostaviť dobrý plán a realizovať marketingovú stratégiu. Jednoduché kontrolné zoznamy umožnia preskúmať každú stránku zhromažďovania, analýzy a využívania prieskumov trhu. Zrozumiteľné tabuľky a diagramy pomôžu realizovať reklamnú a propagačnú kampaň na zdokonalenie imidžu obchodnej spoločnosti. Prehľadný text a obrázky dokumentujú každý aspekt spoznávania zákazníkov a budovania ich lojálnosti. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Efektívny marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Efektívny marketing v seznamech
v Přečtených | 3x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 6x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |