Ekonomická publicistika přehled
Imrich Rubík
Studijní text zobecňuje poznatky a zkušenosti z náročné a zodpovědné práce ekonomického redaktora. Zabývá se předmětem, funkcí, zdroji a obsahem ekonomických informací, jejich výběrem a tříděním. Osvětluje vybrané okruhy masovékomunikace a její účinnost, základní otázky propagace a věnuje rovněž pozornost nejdůležitějším formám žurnalistické práce, jako je zpráva, článek, reportáž a fejeton.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Ekonomická publicistika. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Ekonomická publicistika v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)