Fialová krava přehled
Seth Godin
Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu a začnite robiť marketing originálnym spôsobom, presahujúcim hranice tradičných 5 P. V knihe Fialová krava nájdete množstvo inšpirácie a inovatívnych myšlienok, ktoré vám pomôžu zmeniť tradičné marketingové myslenie, vyniknúť a získať 3 P zákazníkov – pozornosť, priazeň a v konečnom dôsledku aj ich peniaze. Autor Seth Godin je uznávaným odborníkom v oblasti marketingu a autorom trinástich kníh, z ktorých sa každá jedna stala medzinárodným bestsellerom. V súčasnosti je považovaný za najvplyvnejšieho blogera na tému biznisu a jeho blog patrí medzi dvadsaťpäť najčítanejších na svete.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Fialová krava. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Nevím, jak knihu hodnotit. Čte se dobře, ale vše co v ní je je hrozně logické. Na druhou stranu vím, že je hodně lidí, co o tom nemají páru a potřebují si to přečíst. Pokud chcete začít podnikat, tak určitě nevynechejte tuto knihu.
Seth Godin je inšpirátor a provokatér, tak trochu freak. ak sa rozhodujete pre marketing ako životný priestor, prečítajte si, aby ste sa vyhli začiatočníckym chybám. kedysi sa razila téza, že reklama je navoňaná zdochlina. fialová krava ňou nie je!
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Fialová krava v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 28x |
ve Čtenářské výzvě | 3x |
v Knihotéce | 15x |
v Chystám se číst | 15x |
v Chci si koupit | 11x |
Autorovy další knížky
2011 | Nepostradatelní |
2012 | Kopni do té bedny |
2019 | Tohle je marketing! |
2011 | Fialová krava |
2006 | Všichni marketéři jsou lháři |
Je to jedna z knih, která je vhodná pro úvod do marketingu. Nečekejte však nějaké zázračné novinky. Autor zmiňuje i "žhavé novinky" z roku 1998 (značku telefonů, která už dnes neexistuje). Nehledě na novinky, nebo nenovinky se základní principy nemění a kniha tak bude ještě dlouho aktuální.