Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu přehled
Hana Machková
Nehodnoceno
Příručka -Vysoká škola ekonomická.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2009 | Mezinárodní marketing |
2014 | Mezinárodní obchodní operace |
2002 | Mezinárodní obchod a marketing |
2010 | International marketing |
1995 | Stručný výkladový slovník managementu |