Informační systémy ve vzdělávání : od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení přehled
Michal Černý
Publikace propojuje témata, která jsou vlastní projektování informačních systémů obecně s tématy, která jsou vlastní jiným oblastem – legislativa, design služeb, dialogové systémy, umělá inteligence, pedagogika atp. Výsledkem je interdisciplinárně pojatá, netradičně řešená kniha, která se snaží být základním myšlenkovým východiskem pro tvůrce informačních systémů ve vzdělávání. V rámci různých přístupů k problematice informačních systémů vytvoří velice netradiční koncept, který je psán především pro pedagogy či sociální a kognitivní vědce. Je v něm velice málo technických podrobností a neočekáváme žádné speciální čtenářovy předchozí znalosti z této oblasti. Publikace je koncipována jako přehledová monografie, která může nabídnout určité specifické paradigma tvorby informačních systémů ve vzdělávání.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Informační systémy ve vzdělávání : od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Informační systémy ve vzdělávání : od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2014 | Myšlenkové mapy pro studenty |
2016 | Efektivní učení |
2015 | Informační vzdělávání pro učitele |
2016 | Jak učit sám sebe |
2015 | Informace jako antropologický fenomén :člověk ve světě informací |