-

Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace přehled

Nehodnoceno
Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace
https://www.databazeknih.cz/img/books/67_/67729/internet-ekonomicke-marketingove-a-financni-aplikace-strategie-vyhledavani-a-prezentace-67729.jpg 0 0 0

Publikace je určena vedoucím pracovníkům všech úrovní, jejich asistentům a expertům působícím v nejrůznějších funkcích a institucích, a to od průmyslových podniků, bank, výzkumných a analytických center až po obchodní a brokerské firmy, ale současně i studentům nejen ekonomických oborů, kteří se chtějí seznámit s Internetem uceleně a rychle. Podrobně jsou zde probírány metody vyhledávání informací, které na rozdíl od seznamu adres nepodléhají tak rychlému zastarávání, učí samostatné navigaci a pohybu v rozsáhlém internetovském prostoru a seznamuje s problematikou přístupu a vlastního vstupu na Internet včetně prezentace na WWW. Příručka se netradične zabývá i ekonomickými pohledy na problematiku Internetu nebo databázových informačních center, o nichž není běžnému uživateli nic známo a často se neví, jak tyto informace zapojit do informačního systému podniku či instituce. Dále jsou obsazeny kapitoly zabývající se problematikou intranetu a extranetu, jak a proč jej implementovat do informačního systému podniku a zmíněny a rozebrány jsou záležitosti ochrany a bezpečnosti ve vztahu k Internetu. Publikace se zmiňuje o problematice competetive intelligence, typech informací ve světě obchodu a jsou uvedeny i specifické informace ve vztahu k českému resp. slovenskému prostředí. Čtenář není zatížen podrobnými technickými a výkladovými kapitolami o historii nebo technologiích. Součástí knihy je rejstřík a mnoho obrázků a grafických vyjádření. Výklad je podložen zkušenostmi autorů při vyškolování již několika set lidí z oblasti managementu všech úrovní (vč. ředitelů největších podniků v ČR), obchodu a marketingu, finančnictví, pojištovnictví, služeb, výroby, školství aj., ale také vlastní projektovou činností, zkušenostmi ze zahraničních konferencí, sympozií a tuzemských seminářů.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace v seznamech

v Přečtených1x
v Knihotéce1x

Štítky knihy

internet

Autorovy další knížky

Richard Papík
česká, 1962
1992  60%Naučte se číst!
2011  67%Strategie vyhledávání informací a elektronické informační zdroje
2008  80%Jak psát závěrečné a kvalifikační práce
2022  %Kompendium knihovnictví 1
1998  0%Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace