Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace přehled
Richard Papík
Publikace je určena vedoucím pracovníkům všech úrovní, jejich asistentům a expertům působícím v nejrůznějších funkcích a institucích, a to od průmyslových podniků, bank, výzkumných a analytických center až po obchodní a brokerské firmy, ale současně i studentům nejen ekonomických oborů, kteří se chtějí seznámit s Internetem uceleně a rychle. Podrobně jsou zde probírány metody vyhledávání informací, které na rozdíl od seznamu adres nepodléhají tak rychlému zastarávání, učí samostatné navigaci a pohybu v rozsáhlém internetovském prostoru a seznamuje s problematikou přístupu a vlastního vstupu na Internet včetně prezentace na WWW. Příručka se netradične zabývá i ekonomickými pohledy na problematiku Internetu nebo databázových informačních center, o nichž není běžnému uživateli nic známo a často se neví, jak tyto informace zapojit do informačního systému podniku či instituce. Dále jsou obsazeny kapitoly zabývající se problematikou intranetu a extranetu, jak a proč jej implementovat do informačního systému podniku a zmíněny a rozebrány jsou záležitosti ochrany a bezpečnosti ve vztahu k Internetu. Publikace se zmiňuje o problematice competetive intelligence, typech informací ve světě obchodu a jsou uvedeny i specifické informace ve vztahu k českému resp. slovenskému prostředí. Čtenář není zatížen podrobnými technickými a výkladovými kapitolami o historii nebo technologiích. Součástí knihy je rejstřík a mnoho obrázků a grafických vyjádření. Výklad je podložen zkušenostmi autorů při vyškolování již několika set lidí z oblasti managementu všech úrovní (vč. ředitelů největších podniků v ČR), obchodu a marketingu, finančnictví, pojištovnictví, služeb, výroby, školství aj., ale také vlastní projektovou činností, zkušenostmi ze zahraničních konferencí, sympozií a tuzemských seminářů.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1992 | Naučte se číst! |
2011 | Strategie vyhledávání informací a elektronické informační zdroje |
2008 | Jak psát závěrečné a kvalifikační práce |
2022 | Kompendium knihovnictví 1 |
1998 | Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: Strategie vyhledávání a prezentace |