Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole: Z pohledu dítěte, rodiče a učitele přehled
Jana Divoká , Tomáš Hruda
Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole: Z pohledu dítěte, rodiče a učitele. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole: Z pohledu dítěte, rodiče a učitele v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
Velmi zajímavá kniha, která čtenáře zve, aby se na tzv. problematické dítě podívali z jeho pohledu a zamysleli se nad tím, co asi dítě prožívá a jaké starosti má, že se uchyluje k problematickému chování. Přečteme si tu devět příběhů, každý z různých úhlů pohledu, k tomu jsou otázky k zamyšlení. Co mi trochu chybělo, tak přece jen trochu víc zabrousit do toho, jak k dítěti přistupovat, na co si dát pozor, co by mohlo pomoci atd., než jen opakovat to, že dítěti je potřeba poskytnout odbornou pomoc.