Jak se dělá účinná reklama přehled
Tom Brannan
Praktická příručka ukazuje reklamní aktivity v kontextu ostatních odnikových činností a poskytuje mnoho neocenitelných rad, jak právě v této oblast dosáhnout silné konkurenční výhody. Kniha tvoří určitý most či spolehlivý přechod mezi nezbytným teoretickým fundamentem a potřebami reklamní praxe. Postihuje všechny aspekty reklamy - od jejího místa v soustavě podnikového plánování přes identifikaci a důkladné poznání jejích příjemců, formulaci optimálního reklamního sdělení a jeho hlavní myšlenky, přípravu reklamních akcí a jejich rozpočtové zajištění, případný výběr reklamní agentury a zásady efektivní spolupráce s ní, vlastní tvůrčí proces, nástroje reklamního působení až po produkci reklamních kampaní a měření jejich účinnosti.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1996 , Management PressOriginální název:
The Effective Advertiser, 1993
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak se dělá účinná reklama. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak se dělá účinná reklama v seznamech
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 2x |