Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou přehled
Ann Handley , Charles C. Chapman
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probudit zájem o vaše produkty či služby a propagovat vaši firmu pomocí nových médií na internetu? Kniha vás naučí, jak uspět online, a pomůže vám s rozvojem marketingového obsahu, na kterém lidem záleží. Vychází z případových studií společností, jež úspěšně šíří své myšlenky online, a využívá je k posílení důvěryhodnosti a k vybudování loajální zákaznické základny. Ať už jde o kratičké tweety, které vám umožní vytvořit spojení s Twitterem, příspěvky na blogu, e-knihy nebo bílé knihy, videa, která ukazují lidskou stránku vaší firmy, interaktivní webové semináře poskytující cenné praktické zkušenosti nebo podcasty, jež lze stahovat a poslouchat... a mnohem více.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou v seznamech
v Přečtených | 4x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 5x |
v Chystám se číst | 6x |
v Chci si koupit | 3x |
Bezvadná kniha plná nápadů nejen pro markeťáky, kteří se rozhodli tvořit obsah a dát svým zákazníkům něco víc.
V každé kapitole jsem našla inspiraci, jak rady aplikovat na obor, ve kterém pracuji. Určitě bych knihu nebrala jako přesný návod, ale právě jako příručku.