Jazyk nových médií přehled
Lev Manovich
Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií. Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který přestavuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.... celý text
Sociologie, společnost
Vydáno: 2018 , KarolinumOriginální název:
The Language of the New Media, 2001
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jazyk nových médií. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jazyk nových médií v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 9x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 12x |
v Chci si koupit | 3x |
v dalších seznamech | 1x |