Komunikační dovednosti v praxi přehled
Milan Mikulaštík
Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, písemné komunikaci v podobě různých zpráv apod. To vše jsou situace, v nichž se komunikuje a kde jsou stanovena určitá pravidla, která je třeba zvládnout. A právě proto přichází na trh nové, přepracované a doplněné vydání úspěšné knihy Komunikační dovednosti v praxi. Publikaci ocení nejen manažeři, podnikatelé a ekonomové, ale i studenti příslušných oborů. Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání. Nezapomíná však ani na praxi a věnuje kapitoly jak sebeprezentaci, vystupování před publikem, skupinové komunikaci a týmové práci, tak přijímacím a hodnoticím pohovorům a komunikačnímu výcviku. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Komunikační dovednosti v praxi. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Komunikační dovednosti v praxi v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 5x |
v Chystám se číst | 7x |
v Chci si koupit | 2x |
Autorovy další knížky
2010 | Komunikační dovednosti v praxi |
2007 | Manažerská psychologie |
2015 | Manažerská psychologie |
2010 | Tvořivost a inovace v práci manažera |