Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali přehled
Sergio Zyman , Armin Brott
Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou. ... celý text
Literatura naučná
Vydáno: 2004 , Management PressOriginální název:
End of advertising as we know it
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |