Kvalitativní výzkum profesní identity učitele výchovy k občanství přehled
Antonín Staněk
V letech 2009–2010 se na Katedře společenských věd Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci uskutečnil výzkum pod názvem Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství. Uskutečnil se jako hlavní součást grantového projektu nazvaného „Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie“ podpořeného Grantovou agenturou České republiky jako postdoktorandský projekt pod č. GP406/09/P126. Výzkum byl zaměřený na deskripci procesu konstrukce profesní identity u učitele výchovy k občanství na nižším sekundárním stupni vzdělávání (ISCED 2). Základním cílem výzkumu bylo vedle již zmiňovaného popisu konstrukce profesní identity identifikovat akcelerátory determinující růst jeho profesní kariéry. Výzkum se v této souvislosti zaměřoval i na didaktické znalosti obsahu coby proměnný znak lišící se svou kvalitou v jednotlivých fázích profesního vývoje učitele.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Kvalitativní výzkum profesní identity učitele výchovy k občanství. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Kvalitativní výzkum profesní identity učitele výchovy k občanství v seznamech
v Přečtených | 1x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2003 | Občanská výchova pro 9. ročník ZŠ a víceletá gymnázia |
2009 | Výchova k občanství v současné škole: profesní identita učitele výchovy k občanství |
2010 | Kvalitativní výzkum profesní identity učitele výchovy k občanství |
Výborný titul.