Lázeňství: management a marketing přehled

Nehodnoceno
Lázeňství: management a marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/422360/bmid_lazenstvi-management-a-marketing-0xB-422360.jpg 0 0 0

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Lázeňství: management a marketing. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (1)

Knižní novinky (41. týden)

06.10.2019


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Lázeňství: management a marketing v seznamech

v Chci si koupit1x

Autoři knihy