Management a marketing sportu přehled

nehodnoceno
Management a marketing sportu
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/246978/management-a-marketing-sportu-Bnt-246978.jpg 0 0 0

Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Management a marketing sportu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Management a marketing sportu v seznamech

v Přečtených4x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst4x

Autorovy další knížky

Eva Čáslavová
česká, 1951
2009  0%Management a marketing sportu
2000  0%Management sportu
2018  %Mezinárodní marketing