Marketing přehled

nehodnoceno
Marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/98_/9845/marketing-9845.jpg 0 0 0

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing: an Introduction


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing v seznamech

v Přečtených5x
v Doporučených1x
v Knihotéce8x
v Chystám se číst3x
v Chci si koupit2x

Štítky knihy

marketing

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931