Marketing management přehled
Heribert Meffert
nehodnoceno
Publikace přibližuje teorii a praxi marketingu pokročilejším čtenářům. Zakladatel vysokoškolské výuky marketingu v německy mluvících zemích rozebírá strategie obchodního odvětví v nejrůznějších podmínkách trhu. Typické marketingové koncepce prezentuje nejen z pohledu výrobce, nýbrž i z hlediska zprostředkovatele.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1996 , GradaOriginální název:
Marketing - Management, 1994
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing management. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing management v seznamech
v Chci si koupit | 1x |