Marketing na Facebooku a Instagramu přehled
Tereza Semerádová
Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů. Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni.... celý text
Literatura česká Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2019 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Marketing na Facebooku a Instagramu, 2019
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing na Facebooku a Instagramu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Není to úplně špatná knížka, ale doporučila bych jí hlavně živnostníkům, kteří si chtějí/potřebují založit účet na sociálních sítí kvůli své práci a nemají vubec tušení jak by to mělo fungovat. V knize tak najdete všechny praktické informace které budete potřebovat ke správnému založení profilu, jak ho ovládat, jak zadávat reklamu, jak plánovat kampaně apod.
Knížka je spíš pro podnikatele, kteří si chtějí založit firemní profil/stránky. Slouží jako takový informativní manuál, co kde na facebooku a instagramu je a jak to funguje. Pro mě to zatím moc přínosné není. Knížku jsem spíš proletěla.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing na Facebooku a Instagramu v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 6x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
Facebook marketing obchodování, prodej sociální sítě Instagram
Autorovy další knížky
2019 | Marketing na Facebooku a Instagramu |
2022 | Perníčkování: Základní techniky a recepty |
Je to tutoriál, k tomu je potřeba přihlížet především. Jako když si koupíte software a k němu dostanete UserGuide. Není to tedy kniha na čtení, ale ryzí manuál, který si berete k ruce, když něčemu, s čím pracujete online, nerozumíte. A když si chcete rozšířit povědomí o tom, co ještě systém umožňuje a na co sami intuitivně nepřijdete. Velmi podrobně se zabývá každou tabulkou, vysvětluje, co znamená a co si jejím prostřednictvím na sítích můžete nastavit. Nedostatky bych vzhledem k uvedenému vytkla dva:
1/ V podobě tištěné knhy je manuál hůře použitelný, je špatně graficky zpracovaný, formát knihy je špatný, screenshoty jsou malé, font titěrný, knihu abyste četli s lupou. Rozhodně doporučuji jako e-book.
2/ Některé informace jsou zastaralé, chtělo by to reedici.
Jinak ale není co vytknout a kdo chce vědět, jak na to, tomu nelze než doporučit!