Marketing obchodní firmy přehled
Marcela Zamazalová
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing obchodní firmy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing obchodní firmy v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 2x |
Hezky zpracovaná kniha, která poslouží i jako skripta. Nevýhodou však je, že se vzhledem k rychlému vývoji v oblasti obchodu a marketingu plno věcí od dob vydání změnilo. V základu však teorie souhlasí.