Marketing obchodní firmy přehled

Marketing obchodní firmy
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/132108/marketing-obchodni-f-132108.jpg 4 2 2

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing obchodní firmy. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

Bustedka
28.11.2017 4 z 5

Hezky zpracovaná kniha, která poslouží i jako skripta. Nevýhodou však je, že se vzhledem k rychlému vývoji v oblasti obchodu a marketingu plno věcí od dob vydání změnilo. V základu však teorie souhlasí.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing obchodní firmy v seznamech

v Přečtených1x
v Doporučených1x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst2x

Autorovy další knížky

2011  70%Marketing obchodní firmy
2010  0%Marketing