Marketing při utváření podnikové strategie přehled
Karel Havlíček , Milan Kašík
https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/367434/mid_marketing-pri-utvareni-podnikove-st-lcX-367434.jpg
2
2
2
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing při utváření podnikové strategie. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing při utváření podnikové strategie v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 1x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
Velmi nápomocná literatura při studiu i psaní závěrečných prací