Marketing služeb – efektivně a moderně přehled

nehodnoceno
Marketing služeb – efektivně a moderně
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/108483/marketing-sluzeb-efe-108483.jpg 0 0 0

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a příklady, na nichž je prakticky demonstrován obsah jednotlivých kapitol.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing služeb – efektivně a moderně. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing služeb – efektivně a moderně v seznamech

v Přečtených2x
v Knihotéce1x

Autorovy další knížky

1999  60%Marketing měst a obcí
2001  60%Marketing služeb
2008  0%Marketing služeb – efektivně a moderně