Marketing v pojišťovnictví přehled
Jaroslav Mesršmíd
Kniha přináší komplexní pohled na současný marketing v pojišťovnictví, zaměřuje se nejen na soudobý marketing pojišťoven, ale i na marketing asociace pojišťoven, pojišťovacích zprostředkovatelů a rovněž mezinárodní marketing v pojišťovnictví. Čtenář – a to nejen pracovník v oblasti pojišťovnictví, ale v marketingu obecně – zde najde mnoho inspirujících myšlenek, využitelných v každodenní praxi.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing v pojišťovnictví. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing v pojišťovnictví v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2015 | Regulace pojišťovnictví v EU |
2016 | Marketing v pojišťovnictví |
2019 | Nová globální ekonomická architektura |
2015 | Pojišťovnictví v globálním prostředí |