Marketing ve zdravotnictví přehled
Jaroslav Zlámal
Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.: Marketing ve zdravotnictví. Tato učební pomůcka je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplikace ve zdravotnictví. Autor zde soustřeďuje informace, které jsou relevantní pouze v oblasti zdravotnictví, a ukazuje na některé specifické problémy, aspekty a předpisy vymezující hranice marketingu v této oblasti managementu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing ve zdravotnictví. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing ve zdravotnictví v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2012 | Ekonomie nejen k maturitě 1 |
2006 | Marketing ve zdravotnictví |
2012 | Ekonomie nejen k maturitě 2. Podniková ekonomie |
2011 | Základy managementu |
2013 | Ekonomika zdravotnictví |