Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing přehled

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/362897/bmid_marketingova-komunikace-v-miste-pro-340-362897.jpg 5 3 3

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (1)

Knižní novinky (38. týden)

13.09.2020


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing v seznamech

v Přečtených3x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst7x