Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing přehled
Daniel Jesenský , kolektiv autorů
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (1)
Knižní novinky (38. týden)
13.09.2020
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing v seznamech
v Přečtených | 3x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 7x |