Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy přehled
Martina Blažková
Nehodnoceno
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy v seznamech
v Knihotéce | 1x |
Autorovy další knížky
2005 | Jak využít internet v marketingu |
2007 | Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy |