Marketingový odbytový kanál přehled
Peter Dorčák
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingový odbytový kanál. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingový odbytový kanál v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2012 | EMarketing - Ako osloviť zákazníka na internete |
2010 | Marketingový odbytový kanál |
2010 | Ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu |