Maybelline: Příběh značky a rodinné dynastie přehled
Bettie B. Youngs , Sharrie Williams
V roce 1915 Tom Lyle Williams sledoval, jak plamen ze sporáku seškvařil jeho sestře Mabel řasy a obočí. Namíchal směs z vazelíny, popela ze spáleného korku a uhelného prachu a aplikoval ji na sestřina popálená místa. Směs zabrala a zrodila se kosmetická ikona, za níž stojí miliardový byznys. Ikona s názvem na počest jeho sestry – Maybelline. Kniha sleduje vývoj, vzestupy i pády této značky i život rodiny napříč celým 20. stoletím. Je to příběh o americkém snu – příběh obdivuhodného muže a jeho celoživotní múzy Evelyn Boecher, „skutečné slečny Maybelline“, která stojí za reklamními kampaněmi a jejíž vražda není dodnes vyřešena.... celý text
Pro ženy Literatura naučná Biografie a memoáry
Vydáno: 2018 , OmegaOriginální název:
The Maybelline Story: And the Spirited Family Dynasty Behind It, 2010
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Maybelline: Příběh značky a rodinné dynastie. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (6)
Ani mě kniha nenadchla tolik, jak jsem očekávala. Mě naopak bavil začátek - vznik značky, nesnáze způsobené dobou, kdy se Tom Lyle snažil prorazit s kosmetikou pro zkrášlení žen, kdy to bylo až v jisté míře pobuřující. Postupně ale zakladatel Maybelline a kosmetická značka ustupují do pozadí a hlavní "hvězdou" příběhu se stává Tomova švagrová, která mi byla ještě k tomu čím dál víc protivnější. Celá rodina nepůsobí zrovna příliš sympatickým dojmem. Hodně podrobné a vzhledem k recenzi i dost dlouhé.
Začátek byl dost zdlouhavý, pořad se opakovalo jedno téma - prosperita a následně úpadek a tak dokola. Řekla bych ze od půlky zajímavější. Vůbec jsem netušila, co stojí za touto značkou a příběh je zajímavý..
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Maybelline: Příběh značky a rodinné dynastie v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 18x |
ve Čtenářské výzvě | 5x |
v Knihotéce | 40x |
v Chystám se číst | 8x |
Já jsem byla z knihy nadšená, a to se mi do ní vlastně moc nechtělo. Půjčila jsem si ji kvůli lásce ke kosmetice, a příjemně mě překvapilo, že se kniha četla spíš jako román než jako nějaká "suchá" historie.
Možná některé zmátla románová forma až moc, proto možná ty reakce na kolotoč úspěchu a neúspěchu, případně na sympatie vůči rodině nebo jednotlivým příslušníkům - tohle nejsou vymyšlené postavy ani příběh, takže ano, reálné fungování firmy může jít nahoru a dolů, lidé/postavy nám nemusí být sympatičtí :)
Osobně jsem moc ráda, že jsem si knihu nakonec přece jen zkusila přečíst.