Mediální revoluce přehled
Ján Simkanič
Že mediální svět už nikdy nebude stejný jako dřív, dnes konečně vidí prakticky všichni. O hodně hůře se však nachází shoda nad tím, co nás teprve čeká. Mimo jiné proto, že ani při analýze současného stavu a jeho příčin si nedovedeme nalít dostatečně čistého vína. Nad novinami, tedy tištěnými zpravodajskými deníky, se více než kdy dříve vznáší stín zániku, a to ponejvíce z ekonomických důvodů. Svůj boj o přežití postupně prohrávají, vedle televize a ještě silněji vedle nových digitálních médií. Internetové prostředí přineslo obrovské množství možností pro další rozvoj poskytování informací a obsahu, ovšem zároveň ještě nenabízí dostatečně stabilní obchodní modely pro média produkující kvalitní nákladné zpravodajství. Společnost tak může být oslabena o zásadní informační, komunikační a kritický prvek, který po dlouhou dobu přispíval k jejímu zrání a sebereflexi. Esej Mediální revoluce není analytickou studií, jen pokusem pochopit, jaká hnutí, především ekonomického charakteru, ovlivňují minulou, současnou a pravděpodobně i budoucí podobu médií a mediálního trhu. Zároveň pokusem odhadnout, jaké důsledky tyto změny mohou způsobit nebo už způsobují pro zdravý život demokratické společnosti.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Mediální revoluce. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Mediální revoluce v seznamech
v Přečtených | 4x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2014 | Mé dětství v socialismu |
2013 | České nesvědomí |
2017 | Přelud svobody |
2014 | Mediální revoluce |