Metodika práce AP: Při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění - předškolní vzdělávání přehled
Juliana Gardošová , Natália Toflová
Metodika vznikla za účelem podpory procesu odborného rozvoje AP, ale je určena i všem dalším pedagogickým a soc.pracovníkům. Předškolní vzdělávání vytváří základní předpoklady pro pokračování dítěte v dalším vzdělávání a to především dětí tzv. sociálně znevýhodněných. Předškolní příprava napomáhá vyrovnávat nerovnoměrnosti vývoje dětí před vstupem do základního vzdělávání a poskytuje speciálně pedagogickou péči dětem se speciálními vzdělávacími potřebami.Metodika pro asistenty pedagoga je napsaná tak, aby byla co nejvíce nápomocná při přímé práci s dětmi. Proto jsou do ní také průběžně vkládány aktivity, které můžete ve spolupráci s učiteli zařazovat do výuky - dle konkrétních potřeb dětí, se kterými pracujete. Nabízené aktivity i metodická doporučení jsou v souladu s RVP PV.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Metodika práce AP: Při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění - předškolní vzdělávání. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Metodika práce AP: Při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění - předškolní vzdělávání v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)