Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách přehled
Dagmar Sitná
Rámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků.Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata. Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 6x |
v Knihotéce | 3x |
v Chystám se číst | 7x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |
Pro pedagogy a studenty pedagogických oborů může být kniha rozhodně velmi přínosná. Jednotlivé metody jsou poměrně podrobně rozebrané i s vysvětlením.