Mezinárodní marketing a informační technologie přehled

nehodnoceno
Mezinárodní marketing a informační technologie
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/179258/mezinarodni-marketing-a-informacni-technologie-179258.jpg 0 0 0

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Mezinárodní marketing a informační technologie. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Mezinárodní marketing a informační technologie v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)


Štítky knihy

marketing

Autoři knihy

Jiří Vinopal
česká, 1978
Bohumír Štědroň
česká, 1948