Mezinárodní marketing a informační technologie přehled
Bohumír Štědroň
Nehodnoceno
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Mezinárodní marketing a informační technologie. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Mezinárodní marketing a informační technologie v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
Autorovy další knížky
1946 | Janáček ve vzpomínkách a dopisech |
1973 | Dejiny hudby |
1968 | Hudba Vyškovska |
1967 | Vítězslav Novák v obrazech |
2018 | Mezinárodní marketing |