Moderní marketingová komunikace přehled
Jana Přikrylová , Emil Velinov , Tomáš Kincl , Eva Jaderná , Pavel Štrach
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Moderní marketingová komunikace. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Moderní marketingová komunikace v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 1x |
Velmi dobrá kniha na toto téma, která byla v době, kdy jsem studovala a psala diplomovou práci, dostupná. Určitě ji doporučuji, protože je dobře strukturovaná a dokáže člověku přiblížit princip marketingové komunikace a její nástroje.