Moderní metody a techniky marketingového výzkumu přehled
Roman Kozel , Lenka Mynářová , Hana Svobodová
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Moderní metody a techniky marketingového výzkumu v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |