Moderní metody a techniky marketingového výzkumu přehled

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/146491/moderni-metody-a-techniky-marketingoveho-vyzkumu-146491.jpg 5 1 1

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Moderní metody a techniky marketingového výzkumu v seznamech

v Přečtených2x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst1x
v Chci si koupit1x
v dalších seznamech1x

Autoři knihy

Hana Svobodová
česká, 1956 - 2011