Moderní programování – učebnice pro pokročilé přehled
Radek Vystavěl
Učebnice pro pokročilé je třetím dílem série učebnic Moderní programování, která s využitím současné vývojové platformy .NET a programovacího jazyka C# uvádí čtenáře do světa dnešního programování. Kniha se tématicky zabývá dvěma velkými celky, pokročilými technikami objektově orientovaného programování a vytvářením databázových aplikací. Vyložena jsou témata jako dědičnost, polymorfismus a rozhraní. Vysvětleny jsou základní principy ukládání dat v relačních databázích a různé přístupy k tvorbě databázových aplikací včetně zajímavé technologie LINQ. Publikace je mimořádná svou jasností výkladu obtížných témat. Výklad vždy vystihuje to, co je důležité, zdůrazňuje možná problémová místa. Díky této knize se již nemusíte pracně prokousávat mnohasetstránkovými publikacemi, abyste porozuměli podstatě programování databází na platformě .NET/C#! Kniha je určena především k výuce programování na středních a vysokých školách. Poněvadž byla připravována mj. pro studenty studující dálkově, je vhodná také k samostudiu. Výklad je pozvolný, krok za krokem, od čtenáře se předpokládá určitá orientace v programování na platformě .NET/C#, získaná např. studiem učebnice pro středně pokročilé.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Moderní programování – učebnice pro pokročilé. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Moderní programování – učebnice pro pokročilé v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 5x |
v Chystám se číst | 1x |
Štítky knihy
programování jazyk C, C++, C# .NET
Autorovy další knížky
2015 | Moderní programování |
2011 | Moderní programování – učebnice pro pokročilé |
2009 | Moderní programování – učebnice pro začátečníky |
2008 | Moderní programování – učebnice pro středně pokročilé |
2008 | Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro začátečníky |