Myšlenkový graf přehled
Tony Buzan
Myšlenkový graf, který jeho autor a tvůrce geniálního konceptu myšlenkových map, Tony Buzan, považuje za ten nejdůležitější graf na světě, odkrývá tajemství schopnosti učit se a pamatovat si. Pomocí jednoduchého grafu dokážete neuvěřitelným způsobem zvýšit možnosti svého mozku, dokážete si zapamatovat mnohem víc, než jste si kdy uměli představit a začnete chápat věci v souvislostech, které vám před tím vůbec nepřicházely na mysl. Myšlenkový graf vychází z veleúspěšných myšlenkových map, které ideálně doplňuje a navazuje na ně. Myšlenkové mapy pomáhají dnes už milionům lidí na celém světě a myšlenkový graf dovádí potenciál tohoto konceptu k dokonalosti. Pomocí myšlenkového grafu dokážete: - Převést jazyk svého mozku do srozumitelné řeči. - Pochopíte, proč chápete i proč nechápete. - Naučíte se učit se efektivněji, než kdykoliv před tím. - Zjistíte, že většina úspěšných lidí minulosti i současnosti podvědomě vycházela z principů myšlenkového grafu. Otevřete stavidla své kreativity a využijte všechnu kapacitu, kterou váš zázračný mozek nabízí!... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Myšlenkový graf. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Myšlenkové mapy jsou skvělá věc, a Buzanovy knihy o nich jsou hodně podobné a opakují se, princip je stejný. Tak si nějakou mapku zkuste vyrobit, je to zábavné a užitečné.
Kniha mne bavila jen do té doby, dokud se rozebírali různý druhy myšlenek, pak už je autor jen opakoval.
Související novinky (1)
Knižní novinky (12. - 23.6.)
12.06.2017
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Myšlenkový graf v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 9x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 16x |
v Chci si koupit | 2x |
Autorovy další knížky
2012 | Myšlenkové mapy |
2013 | Rychlé čtení |
2013 | Používejte hlavu |
2013 | Trénink paměti |
2007 | Mentální mapování |
Velmi útlá knížečka, která popisuje faktory, které způsobí, že si něco lépe zapamatujeme, resp. také spíše jak můžeme koncipovat naše prezentace / proslovy, ale i třeba marketingové kampaně apod., aby byli zapamatovatelnějšími. Kniha není nijak objevná, ale je hezké to mít shrnuto na jednom místě v tak tenké knížce.