Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci přehled

nehodnoceno
Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci
https://www.databazeknih.cz/img/books/35_/353186/mid_ofenzivni-marketing-aneb-jak-zautoc-qbw-353186.png 0 0 0

Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci v seznamech

v Chci si koupit1x