Orbis Tweetus přehled
Otto Bohuš
Unikátní knižní projekt, který nemá obdobu v ČR, ani v zahraničí – první Twitter kniha na světě ilustrovaná fanoušky. A možná jde i o první fyzický důkaz komunitní literatury, která vznikla ze sociálních sítí. Orbis Tweetus je ilustrovaná kniha složená z tweetů o tom, jak psát marketingové texty. Tyto krátké rady od profesionálního textaře Otto Bohuše ilustrovali přímo jeho fanoušci – kteří pak náročný tisk knihy podpořili v crowdfundingové kampani částkou přes 200 000 Kč. Orbis Tweetus je textový svět 140 znaků ve 104 obrazech. Typograficky naprosto precizní kniha si hraje s jazykem a prozrazuje triky reklamních textařů – ve formě kratší než je rozsah jedné SMS. Knihu berte do ruky jen na vlastní nebezpečí: reálně hrozí, že vás nakazí spontánní energií k vlastní tvorbě. A psaní vás začne i bavit. Více informací najdete na www.orbis-tweetus.cz... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Orbis Tweetus. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (5)
Ideální k přerušovanému čtení. Když není správný čas na hluboké začtení, je čas na prohlížení obrázků a přemýšlení nad jazykem. Jaká je jeho role v reklamě? Autor dokazuje, že zásadní. Jeho Tweety se čtou samy a čiší z nich PURE radost z psaní.
Parádní kombinace pouček a slovních hříček. Kdyby bylo obojí oddělené, aby se ke knize dalo lépe vracet, bylo by to dokonalé.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Orbis Tweetus v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 37x |
ve Čtenářské výzvě | 6x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 6x |
v Chystám se číst | 15x |
v Chci si koupit | 6x |
Na mě příliš chaotické. Základ tvoří dobré, ale často recyklované marketingové rady, které bohužel vzhledem k omezení délkou nelze nijak vysvětlit či rozvést. Tato moudra potom střídají velmi kreativní texty, které jsou ovšem naprosto náhodné. Některé mě pobavily, některé překvapily svou hravostí, zhruba u poloviny jsem kroutil hlavou a přemýšlel, proč vlastně v knize jsou a co jimi chtěl autor říct.