Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie přehled

Nehodnoceno
Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie
https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/266663/bmid_osobnosti-soucasne-ceske-reklamni-a-266663.jpg 0 0 0

Kniha pojednává o současné české komerční fotografii. Přestože je toto téma (reklamní a předevšímmódní fotografie) přijímáno veřejností s velkým zájmem a v médiích je mu věnována nemalá pozornost,v současné době neexistuje nic, co by elitu komerční fotografie a její práci představilo.V knize je představeno 15 autorů (Tomáš Bém, Tomáš Beran, Adam Holý, Ondřej Kavan,Anna Kovačičová, Standa Merhout, Ondřej Pýcha, Jan Saudek, Tono Stano, Jaroslav Šimandl,Dušan Šimánek, Petr Škvrně, Goran Tačevski, Jiří Turek, Adolf Zika), kteří výrazně ovlivnili v uplynulýchvíce jak deseti letech směr, kterým se obor ubírá, a především o jejich práci naše kniha je. Profily jednotlivých autorů se skládají z obsáhlého dotazníku, několikastránkového portfolia výběremtěch nejlepších, nejzajímavějších, nejatraktivnějších či nejkontroverznějších realizací a příběhem jednéz fotografií. Situací v oboru a na mediální scéně se zaobírá obsáhlá úvaha.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie v seznamech

v Chci si koupit1x

Autorovy další knížky

2020  77%Katka
2021  75%Po povrchu
2002  0%Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie