Ostrov vyhnanců přehled
Zbyněk Dach
Nestačí pouze přežít. To je příliš snadné. Opravdu? Takřka bez ničeho se ocitáš v situaci, kterou bys přál jen těm nejhorším nepřátelům. Sám v divočině, přesto však obklopen množstvím nepřátel. Vyhnanec bez práv… lovná zvěř. Je jen na Tobě, zda se z kořisti stane lovec. Slunce se sklání nad obzor a stíny se dlouží. Je čas vydat se na cestu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Ostrov vyhnanců. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (8)
Můj první GB ze světa NG.
Nebylo to špatné, herní systém trochu jednoduchý ale nevadí. Trochu mi vadilo, že spíš rozhodovala náhoda než moje volby ( aspon se mi to tak zdálo) a přišel mi celkem těžký, i když spíš jsem měl dost smůlu - když je člověk napřed vlkodlak, pak nemrtvý a nakonec nemrtvý a ještě prokletý navíc, je na čase si říct, že nemám svůj den :D
Knihy mého dětství. Velice mě bavila forma, kterou jsou tyto knížky psané. Pamatuji se na vzrušení, které mě provázelo při řešení úkolů a při putování knihou ze stránky na stránku. :-)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Ostrov vyhnanců v seznamech
v Přečtených | 41x |
v Doporučených | 4x |
v Knihotéce | 28x |
v Chystám se číst | 8x |
v Chci si koupit | 11x |
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2000 | Ostrov vyhnanců |
2005 | Rytíř půlnoční hvězdy |
2002 | Nemrtvá spravedlnost |
2001 | Černé stíny |
2004 | Zlaté údolí |
Devadesátkové gamebooky (a videohry) nebyly pro padavky. Trýznivá obtížnost byla běžná, nefér mechaniky a role náhody byly očekávané a frustrace byla součástí hratelnosti. První díl série Negart nese všechny znaky své doby, ale i přesto se jedná o dobrodružství, které je v klidu zvládnutelné i dnes. Jistou uživatelskou nepřívětivost a morální zastaralost ovšem nepopře. Projevuje se to především v soubojích, které jsou zbytečně obtížné a vražedně časté. Na druhou stranu musím přiznat, že jsem nikde jinde než v boji nezemřel a mechaniky umožňují vcelku použitelné léčení zranění - za jistou cenu. Příběh jako takový ničím nezaujme. Má víc logických chyb než zajímavých momentů, ale prostředí je naštěstí dostatečně variabilní a krásně dotváří atmosféru. Na omezené ploše ostrova jsem toho prožil mnohem víc, než jsem původně čekal. Přidám ještě tip pro ty, kdo se nechtějí stát loutkou v rukou náhody. První dva pokusy projděte podle pravidel - to abyste si užili autentickou hratelnost, a při třetí cestě házejte za sebe desetistěnnou kostkou a za soupeře šestistěnnou. Ani tak to nedostanete zadarmo, ale boj už nebude ten největší strašák.