Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky přehled
Zbyněk Zicha
Předkládané studijní opory, do nichž promlouvá především myšlení ražby didaktické a filosofické, se zabývá otázkou interpretace a rozumění, a to v souvislosti se středoškolskou výukou humanitních věd. Publikace mající charakter studijních opor představuje příspěvek k oborové didaktice společenský věd, jenž má posloužit především budoucím učitelům Občanského a společenskovědního základu a Výchovy k občanství k získání představy o důležitosti hermeneutického rozměru výuky a k rozvoji didaktického myšlení s inspiracemi v hermeneutické filosofii. Text seznamuje čtenáře s problematikou metodologie výuky společenských věd, zabývá se fenoménem rozumění a otázkou teoretických předpokladů intepretace textů promýšlených v souvislosti se společenskovědní didaktikou.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky v seznamech
v Právě čtených | 1x |
Štítky knihy
hermeneutika občanská výchova didaktika učebnice vysokých škol, skripta filozofie výchovy
Autorovy další knížky
2014 | Vybrané otázky filosofie výchovy |
2019 | Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky |