Po stopách kyberkrále přehled
G.S. Evans
Když Martin začíná hrát Kyberkrále, svou novou kyberprostorovou počítačovou hru, těší se na řadu lítých soubojů se zlými rytíři, a hlavně na závěrečný duel na život a na smrt s mocným kyberkrálem. Jaké je však jeho překvapení, když místo toho potkává nejrůznější prapodivné digitální tvory, například KANTORa (Korektního, Analytického, Numericky Typizovaného Operativního Robota), je nucen zapojit se do postmoderní hry se slovy (ačkoliv netuší, co znamená postmoderní) a málem se utopí v informační dálnici. Hlavní hrdina je tak zpočátku ze všeho pěkně otrávený, ale postupně se stále víc a víc zaplétá do podivně podmanivých digitálních vrtochů .... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Po stopách kyberkrále. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Po stopách kyberkrále v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |