Pojechali 5 - metodická příručka ruštiny pro ZŠ přehled
Zuzana Liptáková , Klaudia Eibenová , Jaroslav Šaroch , Hana Žofková
Pátý díl učebního souboru navazuje na předchozí čtyři díly. Zvyšuje se znovu náročnost, je zařazeno např. čtení a poslech s porozuměním delších textů, testování porozumění poslechu, náročnější aktivizující způsoby práce se slovní zásobou a rozvíjení tvůrčího psaní, významné místo zaujímají ruské reálie. Jsou i nadále zařazovány prvky, které se v minulých dílech osvědčily – dlouhodobé projekty, speciální cvičení na vyhledávání a zpracovávání informací z internetu, tvořivé psaní aj. Na základě RVP a požadavků Společného evropského rámce jsme rozpracovali odpovídající konkrétní požadavky pro ruštinu úrovně B1. Vzhledem k tomu, že ruština je češtině příbuzný cizí jazyk a učí se obvykle jako další cizí jazyk, rozvíjení receptivních dovedností – poslechu a čtení s porozuměním – probíhá podstatně rychleji než produktivních dovedností. U čtení s porozuměním mohou žáci bez problému dosáhnout úrovně B1, zatímco u produktivních dovedností, zejména u písemného projevu, může úroveň zaostávat a být na úrovni A2. Kontrolu dovedností mohou žáci provádět po ukončení každé lekce v učebnici, kde v závěru lekce jsou dovednosti specifikovány vzhledem k probíranému tématu. Dosažené dovednosti mohou samostatně po každé lekci kontrolovat rovněž v pracovním sešitě.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Pojechali 5 - metodická příručka ruštiny pro ZŠ. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Pojechali 5 - metodická příručka ruštiny pro ZŠ v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
česká, 1947 - 2019