Politické kampaně, volby a politický marketing přehled
Pavel Šaradín
https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/404768/bmid_politicke-kampane-volby-a-politicky-CBe-404768.jpg
0
0
0
Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Politické kampaně, volby a politický marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Politické kampaně, volby a politický marketing v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Mé knihovně | 1x |
Autorovy další knížky
2001 | Historické proměny pojmu ideologie |
2012 | Zastupitelé českých měst a obcí v evropské perspektivě |
2002 | Volby 2002. Analýza programů a výsledků ve volbách do Poslanecké sněmovny |
2003 | Desetiletí |
2007 | Politické kampaně, volby a politický marketing |