Politické kampaně, volby a politický marketing přehled
Pavel Šaradín

Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Politické kampaně, volby a politický marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Politické kampaně, volby a politický marketing v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Mé knihovně | 1x |
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Autorovy další knížky
2001 | ![]() |
2012 | ![]() |
2002 | ![]() |
2003 | ![]() |
2007 | ![]() |