Politický marketing - Úvod do teorie a praxe přehled
kolektiv autorů
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.... celý text
Literatura naučná Politologie, mezinárodní vztahy
Vydáno: 2006 , Lukáš a syn (Barrister & Principal)Originální název:
Marketing polityczny w teorii i praktyce, 2002
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Politický marketing - Úvod do teorie a praxe. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Politický marketing - Úvod do teorie a praxe v seznamech
v Přečtených | 3x |
v Mé knihovně | 2x |
v Chystám se číst | 2x |