Poziční strategie v marketingu přehled
Ivan Bureš
Jak prohlédnout klamné zdání zdánlivě nasycené poptávky, Jak si osvojením diferenciačního principu vytvořit vlastní trh, Jak se bezpečne pohybovat v nebezpečném terénu, Jak přivést nezávislého zákazníka do stavu dobrovolné závislosti, Jak udělat z prodeje všedního produktu nevšední nákupní zážitek, Jak efektivně zbavit zákazníka cenofobie, Jak dodat to, co se nám podařilo prodat, Jak recyklovat zákazníka cyklováním nabídky, Jak posilováním pozičního myšlení posilovat účinnost poziční strategie.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Poziční strategie v marketingu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Poziční strategie v marketingu v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
marketing obchodování, prodej strategie a vyjednávání