Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace přehled
Barbora Osvaldová , Jan Halada
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace v seznamech
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |