Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu přehled
Jana Kvasnicová

Publikace se snaží odpovědět na otázky, v jakých případech je reklama "pouze" neetická, kdy se již nesrovnává s dobrými společenskými mravy, a kdy se jedná přímo o reklamu diskriminační.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Právní boj proti sexistické reklamě: Regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
(tato data se aktualizují 1x za hodinu.)
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
2015 | ![]() |
2018 | ![]() |
2015 | ![]() |